مقالات

بهترین لپ تاپ استوک برای ترید چه لپ تاپی است؟

بهترین لپ تاپ استوک برای ترید

به دنبال بهترین لپ تاپ استوک برای ترید هستید؟ این روزها به دلیل افزایش بحرانهای اقتصادی و کاهش امنیت شغلی، بازارهای معاملات ارز دیجیتال و تریدینگ بسیار داغ است و اگر در حال خواندن این مطلب هستید، حتما خود شما هم درگیر این معاملات آنلاین شده‌اید.کاربران علاقمند به تریدینگ عموما در شروع کار به دنبال صرف کمترین هزینه برای خرید دستگاهی هستند که با آن بتوانند قدمهای نخست ورود به این شاخه جذاب و پر رمز و راز را با آرامش و امنیت خاطر بردارند.اولین توصیه نیز مثل همیشه تحقیق و بالابردن آگاهی نسبت به شرایط خرید و ویژگیهای بازار محصولات مورنظر شماست.

اگر شما جزء دسته کاربرانی هستید که هدف از خرید لپ‌تاپ را انجام کار تریدینگ در کنار سایر کارها و امورات روزمره قرار داده‌اید‌ بهتر است به سراغ محصولاتی بروید که علاوه بر داشتن ضروریات بهترین لپ تاپ استوک مخصوص بورس و ترید، بتوانید سایر کارهایتان را نیز به راحتی  با آن انجام دهید. هنگام انتخاب بهترین لپ تاپ استوک مناسب ترید ارز دیجیتال، شناخت هرچه بیشتر توانمندی‌های دستگاه که سرعت پردازش و تحلیل بالا،  قطعا یکی از مهمترین خصوصیات آن خواهد بود به شما کمک خواهد کرد از میان بهترین لپ تاپ های استوک برای ترید، مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

در این مطلب از نیمو آی تی به شما می گوییم بهترین لپ تاپ استوک برای ترید چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ پس تا انتهای این بخش همراه ما باشید.

 

بیشتر بخوانید: نحوه تست لپ تاپ استوک به صورت کامل در چند گام

 

مشخصات و ویژگی‌های بهترین لپ تاپ استوک برای تریدرها

تریدرها از جمله افزادی هستند که ساعات زیادی را با لپ تاپ خود سپری می کنند مسلما باید لپ تاپی داشته باشند که متناسب با نیاز و خواسته آن ها باشد تا در حین کار دچار مشکل نشوند. در زیر ویژگی های یک لپ تاپ استوک برای ترید را بیان کرده ایم:

پردازنده پرقدرت و رم بالا

تریدرها عموما در انجام معاملات تجاری آنلاین و تحلیل بازار تجارت نیازمند سرعت بالا هستند. در معاملات تجاری ثانیه‌ها نیز اهمیت می‌یابند و پردازنده‌هایی با قدرت بالا نظیر Corei7  که در نسلهای بالا ده هسته ای بوده بهترینهای این دسته محسوب می‌شوند. البته اگر در ابتدای راه تریدینگ بوده و دنبال گزینه ای مقرون به صرفه‌تر هستید انتخاب لپتاپهایی با پردازنده  Intel Corei5 با هسته های کمتر(بین 4 تا 6 هسته) نیز کار شما را راه می‌اندازد.

برای خرید بهترین لپ تاپ استوک مناسب بورس، رم بالا نیز از ضروری‌ترین قطعات برای این دسته لپتاپ‌هاست. زیرا حجم معاملات تجاری در تریدینگ بالا بوده و اجرای تمامی نرم‌افزارهای مربوطه علاوه بر سرعت، نیازمند حافظه بالا نیز می‌باشد که در بهترن حالت داشتن رم حداقل 8 و حداکثر 16 گیگابایت لازم است.

بهترین لپ تاپ استوک برای ترید

البته خوشبختانه رم لپ تاپ جزء قطعات قابل ارتقاء بوده و می‌توان هر زمان که لازم بود با توجه به نیاز، آن را ارتقا داد. همچنین حافظه های SSD نیز نسبت به HHD گزینه مناسبتری برای لپ‌تاپ‌های تریدینگ هستند زیرا در یک حجم یکسان، سرعت SSD چندین برابر HHD بوده و دوام و طول عمر بیشتری نیز دارد.

صفحه نمایش بزرگ با وضوح بالا و باطری پرقدرت

قطعا یک کاربر تریدر به دلیل آنکه ساعتهای زیادی را صرف تماشای نمودارها و تحلیلهای آماری معاملات می‌کند نیاز به صفحه نمایشی دارد که بتواند ساعتهای طولانی آن را روشن نگه داشته و بدون فشار به چشم به آن خیره شود. به همین منظور داشتن باطری با عمر بالا که لپ تاپ را طولانی مدت روشن نگه دارد و صفحه نمایش بزرگ (16 اینچی) با رزولوشن بالا(Full HD) از دیگر ضروریات خرید بهترین لپ تاپ دست دوم برای ترید است.

کارت گرافیک مناسب و خنک کننده پرقدرت

درست است که در لپ تاپهای مناسب تریدینگ نیازی به کارت گرافیک گران و قدرتمند لپتاپهای گیمینگ نمی‌باشد اما اهمیت کارت گرافیک را بویژه برای طرفداران خرید کامپیوترهای مناسب بورس و تریدینگ نباید از نظر دور داشت. تریدرهایی که به عنوان شغل اصلی مشغول ترید بورس و ارز هستند نیاز دارند از کارت گرافیکی استفاده کنند که بتواند تعداد زیادی مانیتور را پشتیبانی کند تا کاربر بتواند همزمان نمودارهای تحلیل معاملات را به راحتی دنبال کند که این امر فقط از عهده کارت گرافیکهای مستقل و غیریکپارچه برمی‌آید.

از آنجا که امکان ارتقا کارت گرافیک برای لپ تاپها بعد از خرید وجود ندارد بنابراین بهتر است کاربر تریدر در خرید بهترین لپ تاپ برای کارهای بورسی از همان ابتدا توان خود را صرف خرید لپ تاپی با کارت گرافیک مناسب از شرکتهای مطرح NVIDIA و AMD نماید. از دیگر سو به دلیل روشن بودن لپ تاپهای تریدینگ برای ساعات طولانی، لازم است حتما یک دستگاه خنک کننده قوی نیز لپ‌تاپ را پشتیبانی کند تا از داغ شدن بیش از حد و آسیب دستگاه جلوگیری شود.

حالا که با نیازمندیهای خرید لپتاپ تریدینگ آشنا شدید بهتر است نگاهی به مدلهای معتبر بهترین لپ تاپ های استوک مناسب ترید بپردازیم.

بهترین های بازار ترید

برندهای مشهور دنیای دیجیتال در بازار محصولات تریدینگ نیز حرفی برای گفتن دارند. در میان این برندها شرکتهای ایسوس، لنوو، ایسر، اپل و سایر برندهای معتبر لپتاپهای متنوعی در مدلها و قیمت‌های متفاوت عرضه کرده‌اند. به عنوان مثال سری VivoBook شرکت ASUS در زیررده های خود محصولات خوبی برای کاربران تریدینگ تولید کرده است.

از ViviBook R465FA-AAA که مدلی کاربردی و مقرون‌به‌صرفه است گرفته تا  VivoBook K513EQ-AH که در دسته گران قیمت‌ها جای می‌گیرد.  مدل های لنوو آیدیاپد مثل IdeaPad L3-EB و یا ThinkBook 15-FX-S جزء میان‌رده‌های لپتاپ مناسب ترید بوده و مدلی چون IdeaPad3-IF در جایگاه بالاتری از لحاظ قیمت و کارایی قرار دارد.  مدلهای مک بوک پرو شرکت اپل نیز در دسته بهترین لب تاب استوک برای ترید و بورس قرار می‌گیرند.

بهترین لپ تاپ استوک برای ترید

جمع بندی

اگر قصد خرید لپ تاپ را دارید قبل از هر چیز باید مشخص کنید که لپ تاپ را برای چه کارهایی می خواهید زیرا هر کاری نیاز به امکانات و قابلیت های خاص خود دارد. در این مطلب ویژگی های بهترین لپ تاپ استوک برای ترید را بیان کردیم. امیدواریم مطالب این بخش برای شما مفید بوده باشد و به شما در خرید بهترین لپ تاپ استوک برای ترید کمک کرده باشیم. ممنون که تا انتها همراه ما بودید.

سوالات متداول

بهترین برند برای لپ تاپ های استوک ترید کدام برند است؟

همگی شرکتهای معتبر جهانی، محصولاتی ویژه برای کاربران متنوع خود تولید می‌کنند که با توان و قیمتهای متفاوتی در بازار عرضه می‌شوند. خرید بهترین لپ تاپ استوک برای ترید، به میزان ساعات تریدینگ و حجم کارهای تجاری آنلاین شما بستگی دارد. به دلیل تنوع بازار، با توجه به مطالب این مقاله و مشورت با صاحبان این فن از جمله مشاوران نیموآی‌تی قطعا بهترین و مناسب ترین لپ تاپ مورد نیاز خود را خریداری خواهید کرد.

یک لپ تاپ مناسب برای ترید چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگیهای یک لپ تاپ مناسب بورس و ترید که شامل پردازنده قوی، رم بالا، صفحه نمایش باکیفیت و بزرگ از ضروریات آن است، در بالا شرح داده شد. پیشنهاد می‌شود در هنگام خرید به این موارد توجه کافی داشته تا در نهایت خرید لذت‌بخشی را تجربه کنید. آنچه اهمیت دارد خرید محصولات استوک از مراکز فروش معتبریست که در ازای خرید لپ تاپ دست دوم یا استوک به شما گارانتی و ضمانت معتبر بدهند مانند مجموعه نیمو آی تی که برای محصولات استوک خود یکسال گارانتی طلایی در نظر گرفته است.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *