مقالات

معرفی بهترین لپ تاپ استوک صنعتی

اگر شما  کاربری هستید که در محیطهای سخت کارگاهی یا کارخانه مشغول کارید و یا مهندسی که دائماَ سر پروژه بوده و نیاز به انجام کارهای خود در محیط اجرایی دارید، بهترین گزینه برای شما خرید لپ تاپ صنعتی است. اما بهترین لپ تاپ استوک صنعتی کدام است؟

لپتاپهای صنعتی یا ورک استیشن(Work Station) به دلیل داشتن مقاومت و دوام بالا و سخت افزار ویژه، در ردة لپ‌تاپهای قیمت بالای بازار نسبت به لپتاپهای خانگی قرار دارند. در این مقاله می‌خواهیم ابتدا خصوصیات و شرایط لازم برای خرید یک لپ‌تاپ صنعتی را شرح داده و بعد به سراغ معرفی بهترین لپ تاپ های استوک صنعتی در بازار برویم.

بارزترین ویژگی لپتاپهای صنعتی، داشتن بدنه مقاوم و سخت نسبت به احتمال انواع آسیبهای محیطی نظیر افتادن از بلندی، قطرات آب و گردوغبار، گرما و حرارت بالا و … است که استاندارد بالای مقاوم‌سازی در این دستگاهها علاوه بر بدنه وقاب در پورتها، قطعات داخلی لپ‌تاپ و سخت‌افزارها نیز رعایت شده است. این لپتاپها همچنین عموما دارای مانیتور مات و غیرشیشه‌ای بوده که سبب استحکام بیشتر صفحه نمایش لپ تاپ و عدم رفلکس نور در محیطهای باز است. عمر بالای باطری دستگاه که سبب کارکرد بی وقفه لپتاپ صنعتی می‌شود نیز از دیگر خصوصیات ویژة لپتاپهای صنعتی‌ است. در این مطلب از نیمو آی تی به معرفی بهترین لپ تاپ استوک صنعتی می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: نحوه تست لپ تاپ استوک به صورت کامل در چند گام

 

برترین لپ‌ تاپ استوک صنعتی کدام است؟

سری Latitude از برند معروف Dell، سری Thinkpad از برند لنوو و مدلهای ورک استیشن برند HP از بهترین های لپتاپ استوک صنعتی در بازار هستند که نمونه‌هایی از آن ها در زیر معرفی شده‌اند:

  • لپ تاپ Dell Latitude Rugged Extreme7404

Dell-Latitude-Rugged-Extreme7404

این لپ تاپ یک غول صنعتی- نظامی و از گروه لپتاپهای بسیار جان سخت است که برای استفاده در شرایط نظامی و کارگاهی طراحی شده است که به خوبی از پس کار در شرایط سخت(حتی کار با دستکش) برمی‌آید. توانایی بالا در خنک نگاه داشتن دستگاه، صفحه کلید مقاوم با نور پس‌زمینه و صفحه نمایش لمسی، همچنین پرداختن جزئیات کوچک در طراحی علیرغم ظاهر خشن و سخت آن، از نکات برجسته این لپ تاپ است.

پردازندهIntel Core i5-4300U
حافظه رم(قابل ارتقاء تا 16 گیگابایت) 8 GB DDR3L
حافظه داخلی500 GB HHD
صفحه نمایش14 اینچ
پردازنده گرافیکیIntel HD 4400
وزن3.67کیلوگرم
گریداستوک گرید +A


خرید و اطلاعات بیشتر

  • لپ تاپ Lenovo ThinkPad T440p

Lenovo-ThinkPad-T440p

این لپ تاپ را برند مطرح Lenovo برای کاربران  مهندسی – صنعتی خود طراحی کرده است که با وجود آنکه بدنه‌اش کاملا از پلاستیک است ولی به دلیل داشتن سخت افزار قدرتمند و کیبورد خوش‌دست، ارزش بالا و کارایی خوبی دارد

پردازندهIntel Core i7-4600M
حافظه رم(قابل ارتقاء تا 16 گیگابایت) 4 GB DDR3L
حافظه داخلی(قابل ارتقاء به 480 گیگابایت)128 GB SSD
صفحه نمایش14 اینچ
پردازنده گرافیکیNVIDIA 760M 1GB
وزن2.14 کیلوگرم
گریداستوک گرید +A

خرید و اطلاعات بیشتر

  • Lenovo ThinkPad T510

Lenovo-ThinkPad-T510

این لپ تاپ در دسته صنعتی از برند لنوو قرار دارد. بدنه این لپ تاپ در آزمونهای دشوار نظامی نتایج قابل قبولی به دست آورده است که نشان از مقاومت بالای آن در شرایط سخت محیطی دارد. قابلیت تبدیل از Display به HDFMI را داراست.

پردازندهIntel Core i5-M560
حافظه رم(قابل ارتقاء تا 16 گیگابایت) 4 GB DDR3L
حافظه داخلی) SSD ( قابل ارتقاء به 750 GB HHD
صفحه نمایش15.6 اینچ
پردازنده گرافیکیIntel HD
وزن2.67کیلوگرم
گریداستوک گرید +A


خرید و اطلاعات بیشتر

  • لپ تاپ HP Zbook G1 Workstation

HP-Zbook-G1-Workstation

این لپ تاپ سری WorkStation مدل جدیدتری از لپتاپهای سری ورک استیشن برند HP هستند که دارای سخت افزار قدرتمند و پورتهای متعدد بوده، بدنه محکم و صفحه کلید کاربردی آن سبب فروش خوب آن در میان لپتاپهای رده صنعتی شده است.

پردازندهIntel Core i7-4600M
حافظه رم24GB DDR3
حافظه داخلیHDD 1Tb
صفحه نمایش15.6 اینچ
پردازنده گرافیکیNvidia Quadro K1100m DDR5 128bit
وزن2.8کیلوگرم


خرید و اطلاعات بیشتر

  • لپ تاپ Dell Precision M4700

Dell-Precision-M4700

این لپ تاپ یک دستگاه Workstation  با توانایی فوق‌العاده است که به دلیل وزن زیادش به صورت ثابت در ایستگاه های کاری مورداستفاده قرار می‌گیرد. دارای خوانش اثر انگشت برای بالا بردن امنیت در سطوح حساس اطلاعاتی می‌باشد. از دیگر نقاط قوت آن  می‌توان به صفحه نمایش بازشونده تا زاویة  180، نمایشگر مات و ضد انعکاس نور به جز در موارد دارای نمایشگر لمسی و داشتن پورتهای ورودی و خروجی متعدد و کافی اشاره کرد.

پردازندهIntel Core I7-3729QM
حافظه رم(قابلیت ارتقاء تا 16 گیگ)4GB DDR3
حافظه داخلی500GB HDD
صفحه نمایش15.6 اینچ
پردازنده گرافیکیQuadro K1000M 2GB
وزن2.78 کیلوگرم


خرید و اطلاعات بیشتر

کلام پایانی

با توجه به مطالب ذکرشده در فوق، برای خرید بهترین لپ تاپ استوک صنعتی، اول از همه نیاز خود و توقعاتی که از دستگاه خود دارید را به دقت مشخص نمایید و سپس با توجه به هزینه و آگاهی درباره شرایط و ملزومات لازم برای هر نوع لپ تاپ و خرید از مراکز معتبر فروش محصولات استوک خریدی آگاهانه و لذتبخش را تجربه کنید. برای دیدن انواع لپ تاپ استوک صنعتی کلیک کنید.

سوالات متداول

لپ تاپ استوک صنعتی را از کجا بخریم؟

حتما برای خرید مطمئن به مراکز معتبر فروش محصولات استوک که بتوانند ضمانت و گارانتی معتبری برای محصولات خود قرار داهند مراجعه کنید. مشاوران حرفه ای مجموعة نیموآی‌تی با سابقه بیش از ده سال خرید و فروش لپ تاپ استوک در ایران و هفت روز ضمانت بازگشت وجه به هر دلیلی، پانزده روز ضمانت تعویض کالا، یک سال گارانتی طلایی نیمو آی تی (همراه کارت گارانتی) همچنین پرداخت مبلغ کالا درب منزل، شرایط بسیار مناسبی را برای خریدی راحت و مطمئن برای شما فراهم می‌کنند.

آیا یک لپ تاپ بزرگ صنعتی برای گیمینگ هم مناسب است؟

در میان لپ تاپ های رده صنعتی از برندهای مختلف می‌توان نمونه‌هایی را یافت که علاوه بر کاربری صنعتی در گیمینگ نیز پرقدرت باشند برای مثال مدل Lenovo legion 5 از سری لپتاپهای حرفه‌ای بوده که به دلیل داشتن پردازنده قوی و پرسرعت قادر به اجرای نرم‌افزارهای سنگین می‌باشد و در ضمن به دلیل داشتن ویژگیهای صوتی و تصویری با کیفیت در گیمینگ نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی عموما لپتاپهای حرفه‌ای صنعتی و نظامی به دلیل نیاز به مقاومت بالا دارای ظاهری سخت و خشن بوده و از لحاظ صفحه نمایش و ویژگیهای گرافیکی نیز نیاز گیمر حرفه‌ای را برآورده نمی‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *