مقالات

معرفی بهترین لپ تاپ های استوک لنوو در سال 2023

بهترین لپ تاپ استوک lenovo

شرکت لنوو یکی از معروف‌ترین و قدرتمندترین تولید‌کنندگان لپ تاپ و لوازم الکترونیکی است که در هنگ کنگ بنا شده است. این شرکت محصولاتی از قبیل رایانه‌های شخصی، تبلت، مانیتور، کیس کامپیوتر و گوشی‌های هوشمند را تولید می‌کند.

هم اکنون بحث مهمی وجود دارد که بهترین لپ تاپ استوک لنوو در بازار ایران و جهان کدام است زیرا این برند به دلیل تنوع محصول و قیمت مقرون به صرفه جایگاه خوبی در میان کاربران ایرانی پیدا کرده است. بنابراین در این مقاله می‌خواهیم به معرفی بهترین لپ تاپ استوک لنوو در سال 2023 بپردازیم و ببینیم آیا خرید لپ تاپ استوک لنوو به صرفه است یا خیر؟

بیشتر بخوانید: بهترین برند لپ تاپ استوک

معرفی بهترین لپ تاپ های استوک لنوو

اگر قصد خرید لپ تاپ استوک لنوو را دارید این محتوا برای شما نوشته شده است. در زیر بهترین لپ تاپ استوک لنوو را برای شما معرفی کرده ایم:

لپ تاپ Lenovo ThinkPad Yoga X380 

بهترین لپ تاپ استوک لنوو

یکی دیگر از گزینه‌های جذاب برای خرید بهترین لپ تاپ استوک لنوو، Yoga x380 در دسته ThinkPad است. این لپ تاپ به طور کلی در رده بندی لپ تاپ‌های میان رده قرار می‌گیرد و از جمله بهترین گزینه‌های در دسترس شماست. پردازنده قدرتمند این لپ تاپ پنج هسته‌ای است و دارای رم 8 گیگ است.

به طور کلی در میان لپ تاپ‌های میان رده X380 دارای صفحه نمایش کوچک‌تری است و 13.3 اینچ اندازه آن است. شرکت لنوو در ساخت این لپ تاپ و طراحی آن ظرافت زیادی به خرج داده بنابراین نگاه کردن به آن قطعا چشم‌نواز است و استفاده از آن برای امور معمولی مثل کارهای اداری و بیزنس می‌تواند مناسب باشد.

پردازندهIntel core i5
حافظه رم8 گیگابایت
حافظه داخلی256 گیگابایت
صفحه نمایش13.3 اینچ لمسی
وزن1.43 کیلوگرم


خرید و اطلاعات بیشتر

لپ تاپ Lenovo IdeaPad 720S 

بهترین لپ تاپ استوک لنوو

گزینه دیگری که نامزد بهترین لپ تاپ استوک لنوو در سال 2023 است، IdeaPad 720s می‌باشد. این لپ تاپ فوق العاده با وزن یک کیلوگرمی بسیار خوش دست است و می‌توانید خیلی راحت آن را جا به جا کنید. علاوه بر این پردازنده AMD Ryzen 5 در آن استفاده شده است که به طور کلی می‌تواند بسیاری از عملکردهای اصلی برنامه نویسی و گرافیکی را انجام دهد.

این لپ تاپ دارای هشت گیگ رم است و مثل همیشه ظرافت طراحی‌های برند لنوو را با خود به همراه دارد. از ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به پورت‌های USB-A و USB-C اشاره کرد که از هرکدام دو تا در هر طرف لپ تاپ موجود است.

لنوو برای این دستگاه خود وب کمی مناسب و حسگر اثر انگشت را قرار داده تا این گزینه را به برای کاربران جذاب‌تر و مناسب‌تر نماید. درباره عملکرد باتری این لپ تاپ می‌توانیم بگوییم که مدت زمان شش ساعت با فعالیت‌های معمولی مثل پخش ویدیو دوام می‌آورد.

پردازندهAMD Rayzen 5
حافظه رم8 گیگابایت
حافظه داخلی512 گیگابایت
صفحه نمایش13.3 اینچ
وزن1.1 کیلوگرم


خرید و اطلاعات بیشتر

لپ تاپ Lenovo ThinkPad T450

بهترین لپ تاپ های استوک لنوو

اگر سراغ بهترین لپ تاپ استوک لنوو در قیمت‌های پایین‌تر هستید احتمالا ThinkPad T450 بتواند گزینه‌ای مناسب برای خرید باشد. وزن این لپ تاپ نسبت به مدل‌های دیگر متوسط است و چیزی حدود 1.78 کیلوگرم است. به همین دلیل شاید برای حمل و نقل چندان راحت نباشد ولی استحکام خوبی دارد.

ظاهر این لپ تاپ بسیار شیک است و طراحی فوق العاده و همیشگی لنوو در آن چشم‌نوازی می‌کند. صفحه نمایش 14 اینچی این لپ تاپ با کیفیت و وضوح بالا برای انجام فعالیت‌های متفاوت و نیز مشاهده فیلم بسیار خوب است.

یکی دیگر از دلایلی که این لپ تاپ را جزو موارد بهترین لپ تاپ استوک لنوو قرار دادیم صفحه کلید بسیار خوب و راحت آن است که سرعت تایپ شما را بیشتر می‌کند. تاچ پد این لپ تاپ نیز بسیار خوب پاسخگو است و کار با آن آسان است.

پردازنده هفت هسته‌ای و قدرتمند این نسخه از لپ تاپ لنوو با قیمتی که دارد باعث می‌شود که از نظر کاری بسیار قدرتمند جلوه کند و قطعا به عنوان بهترین لپ تاپ استوک لنوو در این محدوده قیمتی از نظر پردازنده شناخته شود.

پردازندهIntel core i7
حافظه رم16 گیگابایت
حافظه داخلی256 گیگابایت
صفحه نمایش14 اینچ
وزن1.73 کیلوگرم


خرید و اطلاعات بیشتر

لپ تاپ Lenovo 100e 

بهترین لپ تاپ استوک lenovo

همیشه نباید برای بهترین در قیمت‌های بالا گشت. شاید بهترین لپ تاپ استوک لنوو را در میان گزینه‌های پایین رده نیز بتوانیم پیدا کنیم. اگر استفاده شما از لپ تاپ خیلی زیاد نیست و به دنبال کارهای سنگین با آن نیستید بهتر است سراغ lenovo 100e بروید.

این لپ تاپ 11 اینچی با رم چهار گیگ و وزن 1.23 کیلوگرمی یکی از بهترین گزینه‌ها برای لپ تاپ قابل حمل و مخصوص کارهای عادی و روزمره مثل چک کردن ایمیل، حضور در کلاس‌های مجازی، جست‌وجو در وب و امثال این‌هاست.

محدوده قیمتی این لپ تاپ بسیار پایین است و به همین دلیل اگر در بین لپ تاپ‌های پایین رده لنوو دنبال بهترین گزینه می‌گردید lenovo 100e بهترین لپ تاپ استوک لنوو در این محدوده قیمتی است که می‌توانید آن را خریداری کنید.

پردازندهIntel celeron
حافظه رم4 گیگابایت
حافظه داخلی128 گیگابایت
صفحه نمایش11.6 اینچ
وزن1.23 کیلوگرم


خرید و اطلاعات بیشتر

لپ تاپ Lenovo Yoga 9i 14

بهترین لپ تاپ استوک لنوو

اگر دنبال خرید بهترین لپ تاپ استوک لنوو در محدوده میان رده هستید لپ تاپ Yoga 9i را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این لپ تاپ مناسب کسانی است که فعالیت‌های سبکی از قبیل جست‌وجو در وب و مشاهده ویدیو را انجام می‌دهد. این لپ تاپ دارای صفحه نمایشی روشن و کیبوردی راحت است.

تاچ پد این لپ تاپ کوچک است اما به خوبی می‌تواند پاسخگوی نیاز‌هایتان باشد. صفحه نمایش این لپ تاپ طوری طراحی شده که بتوانید از قلم‌های نوری روی آن نیز استفاده کنید بنابراین این از جمله ویژگی‌های مثبت yoga 9i محسوب می‌شود.

در بین گزینه‌های مطرح از بهترین لپ تاپ استوک لنوو در سال 2023 این مورد دارای پردازنده‌ای مناسب نیز هست. مدل‌های پنج هسته‌ای و هفت هسته‌ای آن در بازار موجود هستند و تا 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه را نیز در بر دارد. پورت‌های ورودی لپ تاپ نیز خوب انتخاب شده‌اند.

یک پورت usb-a و دو پورت usb-c نیز از جمله خصوصیات این لپ تاپ است. این لپ تاپ دارای حسگر اثر انگشت نیز هست ولی چون در سال 2021 تولید شده ممکن است مدل‌های جدید آن پیدا نشود بنابراین باید سراغ بهترین لپ تاپ استوک لنوو از این مدل بروید.

پردازندهIntel core i7
حافظه رم16 گیگابایت
حافظه داخلی1 ترابایت
صفحه نمایش14 اینچ


خرید و اطلاعات بیشتر

لپ تاپ Lenovo Chromebook C340 15

بهترین لپ تاپ استوک لنوو

اگر دنبال بهترین لپ تاپ استوک لنوو در بتواند با کمترین قیمت بیشترین کارایی را برایتان داشته باشد، کروم بوک را به شما معرفی می‌کنیم. کروم بوک C340 بهترین لپ تاپ استوک لنوو با قیمت پایین و مناسب است. این رایانه دارای طراحی بسیار سبکی است و وزن پایینی دارد.

وزن باتری آن بسیار خوب است و به طور کلی لپ تاپ خوش دستی است. می‌توانید C340 را با پردازنده سه هسته‌ای خریداری کنید که می‌تواند بسیاری از فعالیت‌های روزمره را به سرعت انجام دهد. این لپ تاپ نهایتاً دارای رم 4 گیگ است بنابراین احتمالاً اگر از چند برنامه هم‌زمان استفاده کنید با کندی و لگ مواجه شوید. کیبورد این لپ تاپ در استفاده خود را راحت نشان می‌دهد ولی تاچ پد آن نسبتاً کوچک است. با این وجود نسبت به حرکات انگشت به خوبی پاسخگو است.

صفحه نمایش 1080 این لپ تاپ شفافیت بالایی دارد و فضایی کافی برای انجام چند فعالیت هم‌زمان به شما می‌دهد ولی نورش زیاد نیست بنابراین در جایی که احتمالاً نور بالایی باشد اذیتتان خواهد کرد. صدای اسپیکر‌های لپ تاپ ظریف و غیرطبیعی‌اند بنابراین توصیه می‌شود که در استفاده از این لپ تاپ از هدفون استفاده کنید. لپ تاپ C340 در استفاده‌های سبک تا 6 ساعت بیشتر دوام نمی‌آورد و بنابراین همیشه باید شارژر را محض احتیاط با خود همراه داشته باشید.

 

پردازندهIntel core i3
حافظه رم4 گیگابایت
حافظه داخلی128 گیگابایت
صفحه نمایش15.6 اینچ


خرید و اطلاعات بیشتر

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم بهترین لپ تاپ استوک لنوو را از میان گزینه‌های موجود در سال 2023 معرفی کنیم. این لپ تاپ‌ها بیشتر در محدوده قیمتی میان رده بودند ولی اگر سراغ لپ تاپ استوک بروید به احتمال زیاد می‌توانید همین مدل‌ها را با قیمتی ارزان‌تر نیز در بازار و از طریق فروشگاه‌های معتبر پیدا کنید.

سؤالات متداول:

چرا برند لنوو محبوب است؟

برند لنوو به دلیل طراحی‌های زیبا و قدرت پردازنده در کار‌های سنگین در میان کاربران و علاقه‌مندان به دنیای لپ تاپ معروف شده است.

آیا لپ تاپ لنوو برای کار‌های سنگین مناسب است؟

برند لنوو در محدوده‌های قیمتی مختلف گزینه‌های متعددی را به کاربران عرضه کرده است. به همین دلیل اگر دنبال کارایی‌هایی مثل گیمینگ یا رندرینگ هستید نیز برایتان گزینه‌های خوبی در دست دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *