مقالات

بهترین لپ تاپ استوک تا 15 میلیون کدام است؟

بهترین لپ تاپ استوک تا 15 میلیون

بهترین لپ تاپ استوک تا 15 میلیون کدام لپ تاپ است؟ اگر شما به دنبال خرید یک لپ تاپ با کیفیت و قدرتمند برای انجام کارهای روزمره و ساده از قبیل: وب گردی، تماشای فیلم و عکس، گوش دادن به موسیقی، استفاده از ابزارهای آفیس، انجام معاملات آنلاین بازارهای بورس و امور آموزشی یا اداری و شاید کارهای کمی پیچیده‌تر مثل ویرایش عکس و ویدئو هستید و در عین حال مایل به پرداخت هزینه‌های زیاد برای خرید لپ تاپ‌های پرچمدار نیستید؛

خرید لپ تاپ در بازه قیمتی 10 تا 15 میلیون، راه حل مشکل شما است. با این حال باید توجه داشته باشید که همانطور که قبلاً در مطلب «لپ تاپ استوک چیست» توضیح داده‌ایم، شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای مشابه با مدل آکبند لپ تاپ، یک لپ تاپ استوک با کیفیت و کارایی بالاتر از نوع آکبند آن، خریداری کنید.

بنابراین بهترین کار این است که از بین لیست بهترین لپ تاپ دست دوم تا 15 میلیون ، لپ تاپ خود را انتخاب کنید و بخرید.

در ادامه از این بخش سایت نیمو آی تی برای شما یک لیست از بهترین لپ تاپ‌های استوک این بازه قیمتی ارائه کرده‌ایم، تا با توجه به بودجه‌ و نیازی که به لپ تاپ دارید، بتوانید بهترین لپ تاپ استوک زیر 15 میلیون را انتخاب کنید و بخرید.

بیشتر بخوانید: نحوه تست لپ تاپ استوک به صورت کامل در چند گام

بهترین لپ تاپ استوک تا 15 میلیون

در زیر بهترین لپ تاپ استوک تا 15 میلیون را آورده ایم.  لازم است به این نکته توجه داشته باشید که لپ تاپ‌های استوکی که ما  معرفی کرده‌ایم، در حال حاضر در این بازه قیمتی قرار دارند و ممکن است در آینده به‌خاطر افزایش قیمت، از این بازه قیمتی خارج شده باشند.

  1. لپ تاپ استوک T495 Thinkpad Lenovo

بهترین لپ تاپ استوک تا 15 میلیون

لپ تاپ T495 با داشتن  پردازنده مرکزی قدرتمند Ryzen 5 PRO 7300U، 8 گیگابایت رم و صفحه نمایش FULL HD  با وضوح تصویر 1080*1920، یک لپ تاپ استوک همه کار محسوب می‌شود لازم به ذکر است که هم حافظه داخلی و هم رم این لپ تاپ قابلیت ارتقاء دارند.

این لپ تاپ جزء زیر سری T از سری معروف Thinkpad  شرکت لنوو است بنابراین  از طراحی معروف سری Thinkpad شرکت لنوو بهره برده است و به گونه‌ای ساخته شده است که برای محیط‌های صنعتی مناسب باشد.

در ساخت بدنه آن از پلاستیک و پلی آمید ( هر دو ماده برای دوام بیشتر با الیاف شیشه ترکیب شده‌اند) استفاده شده است که سبب مقاوم، سبک و مات شدن بدنه می شود. همچنین این بدنه ترکیبی و مات، سبب می‌شود کمتر اثر انگشت بر روی بدنه باقی بماند.

لپ تاپ استوک T495 Thinkpad Lenovo دارای صفحه نمایش لمسی 14 اینچی مات با قابلیت چرخش تا 180 درجه است.  صفحه نمایش این لپ تاپ، به خاطر وضوح full hd (1080*1920)  و 400 نیت روشنایی، یکی از نقات قوت این لپ تاپ به حساب می‌آید.

ما قبلاً در مطلب «همه چیز درباره تفاوت سری لپ تاپ های لنوو»، تمام سری‌ لپ تاپ‌های شرکت لنوو به خصوص سری Thinkpad را مورد بررسی قرار داده‌ایم و اگر مایل هستید در مورد این سری اطلاعات بیش‌تری بدست بیاورید، خواندن این مطلب را بهتون پیشنهاد می‌کنم.

پردازندهRyzen 5 PRO 7300U
حافظه رم8GB DDR4
حافظه داخلی256 گیگابایت SSD
صفحه نمایش14.1 اینچ
پردازنده گرافیکیAMD Radeon RX Vega 8
گریدA+
وزن1.8 کیلوگرم
HDMIدارد
درایو نوریندارد


خرید و اطلاعات بیشتر

  1. لپ تاپ استوک thinkpad W541 Lenovo

بهترین لپ تاپ استوک تا 15 میلیون

لپ تاپ استوک thinkpad W541 Lenovo، آخرین محصول از زیر سری w از سری معروف thinkpad است.

این لپ تاپ استوک با داشتن پردازنده گرافیکیNVIDIA Quadro K2100M 2GB + INTEL HD 4600 و حافظه اختصاصی 2 گیگابایت و حافظه اشتراکی 4 گیگابایتی، و صفحه نمایش 15.6 اینچی FULL HD، یک لپ تاپ استوک مناسب برای عکاسان  و تصویرگران است.

وجود کارت گرافیک NVIDIA Quadro K2100M در این لپ تاپ سبب می‌شود که بتوانید ویدئوهای غیر فشرده و با کیفیت اصلی را به راحتی ویرایش کنید.

این مدل لپ تاپ استوک دارای استاندارد ISV ( گواهی فروشندگان نرم افزار‌های مستقل) است که نشان می‌دهد این لپ تاپ دارای سخت افزاری مطمئن و کارآمد برای اجرای برنامه‌های مثل CATIA و بیش از 100 نرم افزار مختلف مربوط به کار عکاسان، مدل سازان کامپیوتری، هنرمندان دیجیتالی و سایر طراحان حرفه‌ای صنایع است.

لنوو این مدل لپ تاپ را برای جلب رضایت حداکثری جامعه گرافیک و عکاسی حرفه‌ای ارائه کرده است و به این منظور در طراحی آن از پورت‌های زیر استفاده کرده است:

  • پورت Card Reader: که از که از فرمت های MMC ، SDHC ، SDXC و SDXC پشتیبانی می کند.
  • پورت Thunderbolt: که به صورت فشرده توانایی انتقال دیتای تصویری با رزولوشن بالا را به (از) کامپیوتر‌های قوی به لپ تاپ می‌دهد و همچنین امکان انتقال جریان برق مستقیم و اتصال به انواع نمایشگر‌ها با کیفیت مختلف را نیز فراهم می‌کند.
  • پورتMini Display: که برای اتصال لپ تاپ استوک به مانیتورهای بزرگ و یا پروژکتور کاربرد دارد.

پردازنده اینتل Core i7 نسل چهارم، 16 گیگابایت رم از نوع DDR4 و کیبورد ضد آب همراه با نور پس زمینه از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر این لپ تاپ است.

پردازندهIntel Core i7-4810MQProcessor
حافظه رم16GB DDR4
حافظه داخلی256GB HDD
صفحه نمایش 15.6 اینچ
پردازنده گرافیکیNVIDIA Quadro K2100M 2GB و INTEL HD 4600
گریدA+
وزن2.1 کیلوگرم
HDMIدارد
درایو نوریدارد


خرید و اطلاعات بیشتر

  1. لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad Edge E570

بهترین لپ تاپ استوک تا 15 میلیون

لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad Edge E570، از زیر سری E از سری ThinkPad است، بنابراین مثل تمام سری‌های ThinkPad، منحصر به فردترین قسمت لپ تاپ، کیبورد، تاچ پد و ترک پوینت آن است؛

این سری لپ تاپ استوک دارای یک کیبورد ارگونومیک با فاصله‌های مناسب بین کلید‌های کیبورد است که تجربه یک تایپ ‌آرامش‌بخش با کمترین اشتباه تایپی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

همانند همه لپ تا‌پ‌های سری ThinkPad، یک ترک پوینت قرمز رنگ در بین دکمه‌های G.H.B قرار دارد؛

که به همراه تاچ پد وظیفه دستورهای حرکتی را بر عهده دارد و کار یک موس را انجام می‌دهد و به خاطر کیفیت بالا و کارکرد خوبی که دارد عملاً شما را از خرید و استفاده از یک موس جداگانه بی نیاز می‌کند.

لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad Edge E570 در زمره لپ تاپ‌های تجاری قرار می‌گیرد و با داشتن پردازنده مرکزی Intel Core i5-7200U، 8 گیگابایت رم از نوع DDR4 (با قابلیت ارتقاء تا 16 گیگابایت) و پردازنده گرافیکی Intel HD 620 قدرت محاسباتی کافی برای انجام همه سناریوهای کاربردی معمولی را دارد.

صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح تصویر 768*1366 و اسکنر اثر انگشت از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ به شمار می‌رود.

پردازندهIntel Core i5-7200U
حافظه رم8GB DDR4
حافظه داخلی1TB HDD
صفحه نمایش 15.6 اینچ
پردازنده گرافیکیIntel HD 620
گریدA+
وزن2.3 کیلوگرم
HDMIدارد
درایو نوریدارد


خرید و اطلاعات بیشتر

  1. لپ تاپ استوک HP EliteBook 840 G3 Core i7

بهترین لپ تاپ استوک تا 15 میلیون

اولترابوک استوک HP 840 G3 یکی از سری اولترابوک‌های EliteBook شرکت اچ پی است، که به عنوان باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ تاپ‌های تجاری در بازار فناوری حضور دارند.

در ساخت بدنه این اولترابوک استوک، از پلاستیک سخت و قاب آلومنیومی نقره‌ای رنگ استفاده شده است که سبب سبکی این اولترابوک می‌شود.

صفحه نمایش 14 اینچی با کیفیت تصویر FULL HD  با ویژگی ضد بازتاب نور (مات بودن)، این اولترابوک را برای تماشای فیلم و عکس حتی در فضای باز مناسب می‌کند.

از نظر سخت افزاری، این اولترابوک استوک دارای پردازنده مرکزی Intel Core i7-6600U، رم 16 گیگابایت با قابلیت ارتقاء تا 32 گیگابایت از نوع DDR4 و حافظه اصلی 180 گیگابایتی از نوع SSD  است که سبب می‌شود برای اجرای برنامه‌های مختلف مدیریتی، حسابداری، وبگردی و … کاملاً مناسب باشد.

همچنین وجود پردازنده گرافیکی Intel HD 520،این لپ تاپ استوک HP EliteBook 840 G3 Core i7 را قادر می‌سازد که برنامه‌های میان رده ویرایش تصویر و بازی‌هایی چون FIFA 18  را اجرا کند.

از ویژگی‌های منحصر به فرد این اولترابوک استوک می‌توان به وجود حسگر اثر انگشت اشاره کرد.

پردازندهIntel Core i7-6600U
حافظه رم16GB DDR4
حافظه داخلی180GB SSD
صفحه نمایش14 اینچ
پردازنده گرافیکیIntel HD 520
گریدA+
وزن1.48 کیلوگرم
HDMIندارد
درایو نوریندارد


خرید و اطلاعات بیشتر

  1. لپ تاپ استوک HP ProBook 470 G5

بهترین لپ تاپ استوک تا 15 میلیون

لپ تاپ استوک HP ProBook 470 G5، آخرین مدل ProBook دارای نمایشگر 17.3 اینچی از سری نوت بوک‌های تجاری سطح ابتدایی شرکت اچ پی است.

این مدل نوت بوک استوک با داشتن پردازنده 4 هسته‌ای قوی Intel Core i5-8250U،  8 گیگابایت رم از نوع DDR3، صفحه نمایش 17.3 اینچی و کیبورد با نور پس زمینه، هم برای کاربران عادی و هم کاربران نیمه حرفه‌ای کاملاً مناسب است.

لپ تاپ استوک HP ProBook 470 G5 فاقد درایو نوری است و نسبت به نسل‌های قبل‌تر از خود سبک‌تر و نازک‌تر است.

در این سری نوت بوک استوک همانند لپ تاپ استوک HP EliteBook 840 G3 Core i7 برای افزایش امنیت، قابلیت حسگر اثر انگشت وجود دارد.

پردازندهIntel Core i5-8250U
حافظه رم8GB DDR3
حافظه داخلی500GB HDD
صفحه نمایش 17.3 اینچ
پردازنده گرافیکیGeForce 930MX 2GB
گریدA+
وزن2.5 کیلوگرم
HDMIدارد
درایو نوریندارد


خرید و اطلاعات بیشتر

  1. لپ تاپ استوک DELL Vostro 3510 Core i3

بهترین لپ تاپ استوک تا 15 میلیون

لپ تاپ استوک DELL Vostro 3510 Core i3، یک لپ تاپ استوک قوی با کاربری‌های مهندسی و برنامه نویسی، اداری و بیزینس، صنعتی، دانشجویی، دانش آموزی و خانگی است.

این لپ تاپ استوک یکی از مدل‌های جدید سری 3000 دل و از خانواده وستر است که مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل سری     Core i3-1115G4 با 6 مگابایت  حافظه کش است. این ویژگی‌ها به همراه 4 گیگابایت رم از نوع DDR4 (با قابلیت ارتقاء تا 32 گیگابایت) و پردازنده گرافیکی Intel UHD،  سبب می‌شود این لپ تاپ در لیست بهترین لپ تاپ استوک تا 15 میلیون قرار بگیرد.

حافظه داخلی این لپ تاپ استوک یک ترابایت از نوع HDD  است، همچنین در این لپ تاپ استوک قابلیت نصب هارد معمولی در کنار نصب هارد M.2 به صورت همزمان وجود دارد که استفاده از این هارد سبب می‌شود سرعت ویندوز تا چند برابر افزایش پیدا کند.

صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ تاپ استوک با وضوح تصویر HD 1366*768 دارای روکش مات Anti-glare WVD 220 nits است که سبب می‌شود شما از بابت انعکاس نور و خستگی چشم به هنگام کارکردن با لپ تاپ به هیچ وجه نگرانی‌ای نداشته باشید.

دو عدد درگاه USB 3.0 Type A، یک عدد درگاه USB 2.0 Type A/Esata، یک عدد درگاه USB Type C و وزن 1.69 کیلوگرمی از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ استوک است.

پردازندهIntel Core i3-1115G4
حافظه رم4GB DDR4
حافظه داخلی1TB HDD
صفحه نمایش15.6 اینچ
پردازنده گرافیکیIntel UHD
گریدA+
وزن1.69 کیلوگرم
HDMIدارد
درایو نوریندارد


خرید و اطلاعات بیشتر

کلام پایانی

بودجه 10 تا 15 میلیون برای خرید لپ تاپ در عین اینکه، بودجه بسیار کمی محسوب می‌شود ولی این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که با کمی جستجو و بررسی، لپ تاپ استوک بسیار قدرتمند و با کیفیت، متناسب با نیازتان، پیدا کنید و بخرید.

لیستی که از تعدادی از بهترین لپ تاپ استوک تا 15 میلیون در بالا جمع‌آوری کرده‌ایم به همین منظور است که شما عزیزان را در روند انتخاب راهنمایی کند و سرعت جستجو و بررسی لپ تاپ‌های استوک این بازه قیمتی را افزایش دهد.

همانطور که می‌دانید لپ تاپ‌های استوک تا 15 میلیون تومان از آنجایی که در اصل یک لپ تاپ تقریباً نو، سفارش کشور‌های آمریکایی و اروپایی با قیمت بالاتری بوده‌اند و بنا به دلایلی نظیر فروش نرفتن در فصل فروش، باز شدن پلمپ جعبه و یا از این قبیل موارد  مجدداً با قیمت پایین‌تر و به عنوان لپ تاپ دست دوم در کشور‌های آسیایی نظیر ایران، به فروش می‌رسند، از کیفیت ساخت بالاتری نسبت به لپ‌تاپ‌های آکبند موجود در بازار برخوردارند.

بنابراین برای خرید یک لپ تاپ با قیمت پایین و در عین حال  قدرتمند و با کیفیت، بهترین کار انتخاب از بین لیست بهترین لپ تاپ استوک زیر 15 میلیون است که در این مقاله به بررسی آن‌ها پرداختیم.

سؤالات متداول

آیا لپ تاپ استوک تا 15 میلیون تومان برای ترید مناسب است؟

بله،شما می‌توانید دربین لپ تا‌پ‌های استوک این بازه قیمتی که در گروه بهترین لپ تاپ دست دوم تا 15 میلیون قرار می‌گیرند، لپ تاپ‌های استوک خوبی برای ترید کردن پیدا کنید.

آیا لپ تاپ 15 میلیونی برای کارهای برنامه نویسی مناسب است؟

بله، در بین لپ تاپ‌های این بازه قیمتی، لپ تاپ‌های استوکی با شرایط کاملاً مناسب برای انجام کارهای برنامه نویسی وجود دارد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *