مقالات

چرا لپ تاپ استوک بخریم؟

چرا لپ تاپ استوک بخریم

بسیاری از مشاغل برای انجام فعالیت‌هایشان نیاز به لپ تاپ مناسب دارند. جدا از این، عده زیادی برای تفریح و سرگرمی از لپ تاپ استفاده می‌کنند ولی با توجه به قیمت بالای لپ تاپ در سال‌های اخیر در ایران و همچنین کمیابی و نایابی قطعات آن‌ها عده‌ای به سمت خرید لپ تاپ استوک رو آورده‌اند اما سؤال یک میلیون دلاری این جاست که اصلاً چرا لپ تاپ استوک بخریم؟

آیا لپ تاپ استوک ارزش خرید دارد؟ اگر شما هم قصد خرید لپ تاپ استوک را دارید حتماً با این سؤال مواجه شدید که آیا لپ تاپ استوک خوب است؟ از کجا باید آن را خریداری کنیم؟ این‌ها همه ابهاماتی است که ممکن است در آغاز کار سر راهتان قرار بگیرد به همین دلیل در این مقاله تلاش کردیم تا به این سؤال پاسخ دهیم. این‌که چرا لپ تاپ استوک بخریم؟

 بیشتر بخوانید: راهنمای خرید لپ تاپ استوک

آیا لپ تاپ استوک خوب است؟

پیش از این‌که به سؤالات اساسی شما پاسخ دهیم باید بیان کنیم که آیا لپ تاپ استوک خوب است و آیا لپ تاپ استوک ارزش خرید دارد؟ بسیاری از شرکت‌ها و یا فروشگاه‌ها لپ تاپ‌هایی که برای مدت کوتاهی مصرف شده‌اند را دوباره سر و سامان می‌دهند و آن را برای مشتریان جدید آماده خرید می‌کنند. همین استفاده کوتاه باعث می‌شود که قیمت لپ تاپ استوک تا حد زیادی کاهش یابد و مشتری با این دو راهی مواجه شود و از خود می‌پرسد لپ تاپ نو بخریم یا استوک؟

باید گفت که لپ تاپ استوک تمام ویژگی‌های همان لپ تاپ اصلی را دارد و حتی اگر از فروشگاه‌های معتبر آن را خریداری کنید دارای گارانتی هم خواهد بود و به این صورت به شما عرضه می‌شود. به همین دلیل در پاسخ به این سؤال که آیا لپ تاپ استوک خوب است باید بگوییم که بله شاید به همان اندازه لپ تاپ نو کارایی دارد و می‌تواند برای شما مناسب باشد.

پس اگر می‌خواهید بدانید که چرا لپ تاپ استوک بخریم باید بگوییم فرق چندانی با خرید لپ تاپ نو ندارد بنابراین اگر سر این دوراهی هستید که لپ تاپ استو ک بخریم یا نه نظر ما این است که بله می‌توانید حتماً به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی خرید لپ تاپ این را در نظر بگیرید؟

 

 بیشتر بخوانید: معرفی انواع پورت های لپ تاپ ها و کاربرد آن ها

چرا لپ تاپ استوک ارزش خرید دارد؟

اما چرا لپ تاپ استوک بخریم؟ چه چیزی باعث می‌شود که مشتریان به سمت لپ تاپ استوک رو بیاورند. یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین دلایلی که افراد به لپ تاپ‌های استوک علاقه‌مند می‌شوند این است که قیمت و کیفیت بالایی دارند. اکنون که تورم بسیار بالاست و قیمت تمام دستگاه‌ها سرمایه بالایی طلب می‌کند لازم است که سراغ گزینه‌های بهینه‌تر برویم به همین دلیل از نظر اقتصادی خرید لپ تاپ استوک بسیار مقرون به صرفه‌تر است و به همین دلیل اگر می‌پرسید چرا لپ تاپ استوک بخریم خواهیم گفت که چون قیمت مناسب‌تری دارد.

علاوه بر این باید توجه داشته باشید اگر مطمئن نیستید که آیا لپ تاپ استوک خوب است، بسیاری از فروشگاه‌های معتبر تمام کار و فعالیتشان برای ارائه بهترین کیفیت اجناس است و به همین دلیل محصولاتی که ارائه می‌کنند تقریباً از نظر کیفی برابر با لپ تاپ‌های نو هستند بنابراین در یک موازنه کلی اگر مسأله این است که لپ تاپ نو بخریم یا استوک به نظر می‌رسد باز هم خرید لپ تاپ استوک مزیت بیشتری داشته باشد.

موضوع دیگری که خوب است به آن اشاره کنیم تا پاسخ به سؤال «چرا لپ تاپ استوک بخریم؟ » روشن‌تر شود این است که بسیاری از این لپ تاپ‌ها حتی کار چندانی نکرده‌اند یا نهایتاً سی روز از استفاده آن‌ها گذشته است. بسیاری از شرکت‌ها این لپ تاپ‌ها را با گارانتی، تضمین و پشتیبانی نیز ارائه می‌کنند بنابراین اگر تردید دارید که آیا لپ تاپ استوک ارزش خرید دارد باید این موضوع خیالتان را راحت کند.

چرا لپ تاپ استوک بخریم

 

آیا خرید لپ تاپ استوک خوب است و فایده دارد؟

حتماً اگر می‌خواهید بدانید چرا لپ تاپ استوک بخریم باید گفت که بسیاری از این لپ تاپ‌ها در حقیقت کالا‌هایی هستند که به فروشگاه ارجاع شده‌اند و تمامی قطعاتی که در آن‌ها هست هیچ تفاوت خاصی با دیگر دستگاه‌ها نمی‌کند. بنابراین این‌که آیا لپ تاپ استوک ارزش خرید دارد مخصوصاً با توجه به قیمت و وضعیتی که در کشور از نظر اقتصادی هست، پاسخش بله خواهد بود.

حتی برخی از این لپ تاپ‌ها که درجه A حساب می‌شوند هیچ خط و خشی روی آن‌ها نیست و ممکن است افراد سودجو همین کالا‌ها را به عنوان لپ تاپ نو و با قیمت چند برابر به شما بفروشند. این‌که فروشگاهی صادقانه قصد ارائه لپ تاپ استوک دارد و از آن پشتیبانی می‌کند نشان‌دهنده درستکاری و معتبر بودن آن فروشگاه نیز هست.

 

بهترین لپ تاپ‌های استوک چه هستند؟

حال که فهمیدیم چرا لپ تاپ استوک بخریم باید ببینیم در انتخاب لپ تاپ کدام‌یک از آن‌ها ارزش خرید بیشتری دارد و مناسب‌تر است. اولین نکته که باید نسبت به آن آگاهی داشته باشیم این است که فصل فروش لپ تاپ‌های استوک در کشور‌های خارجی تمام شده است به همین دلیل با قیمتی بسیار مناسب وارد ایران می شوند.

با این وجود اگر می‌پرسید آیا خرید لپ تاپ استوک خوب است و در هر شرایطی مناسب است باید بگوییم خیر حتما باید به موارد فنی و گرید بندی لپ تاپ استوک در هنگام خرید توجه کنید. دستگاه‌هایی که به صورت استوک می‌خرید درجه‌بندی‌های مختلفی دارند و بر اساس آن‌ها قیمتشان نیز فرق می‌کند. بنابراین بر اساس درجه‌بندی‌شان نیز می‌توانید بگویید که آیا لپ استوک ارزش خرید دارد یا نه. شما می توانید بهترین لپ تاپ های استوک را از بین برندهای دل و hp انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین برند لپ تاپ استوک

در خرید لپ تاپ استوک به چه چیز‌هایی توجه کنیم؟

حال که برایتان مشخص شد چرا لپ تاپ استوک بخریم و به این سؤال پاسخ دادیم که لپ تاپ نو بخریم یا استوک، وقت آن است که نگاهی کوتاه به این موضوع داشته باشیم که چه ویژگی‌هایی در لپ تاپ استوک حائز اهمیت است. نکات مهمی که در خرید لپ تاپ استوک باید به آن توجه کنید و بر اساس آن تصمیم بگیرید که آیا خرید لپ تاپ استوک خوب است این موارد هستند:

  •       کیفیت بدنه لپ تاپ
  •       کیفیت صفحه نمایش و موس پد
  •       کیفیت صفحه کلید
  •       کیفیت و فعالیت باتری

اول از همه باید بررسی کنید که آیا لپ تاپ استوک بدنه سالمی دارد یا دارای خط و خش و ضرب دیدگی است؟ این‌ها می‌توانند نشانه آسیب باشند. علاوه بر این بررسی کنید که صفحه نمایش دارای پیکسل سوختگی نیست و موس پد به خوبی کار می‌کند. صفحه کلید مسأله بعدی است که باید بررسی کنید. مشخص کنید که تمام کلید‌ها کار می‌کنند و درست عمل می‌کنند. در نهایت یک روز زمان تست بگیرید تا بتوانید باتری لپ تاپ را تست کنید و مطمئن شوید که سالم است و به خوبی کار می‌کنند. بعد از این بررسی‌ها می‌توانید بگویید آیا لپ تاپ استوک ارزش خرید دارد و این‌که آیا لپ تاپ استوک خوب است.

چرا لپ تاپ استوک بخریم

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم مهم‌ترین مزایا و دلایلی که افراد به سمت خرید لپ تاپ استوک ‌می‌روند را بیان کنیم. ما مقاله خود را با این پرسش آغاز کردیم که چرا لپ تاپ استوک بخریم و در این مسیر به مهم‌ترین عوامل از جمله کیفیت و کارایی و مهم‌تر از آن قیمت مقرون به صرفه آن اشاره کردیم. سپس گفتیم که چه نکاتی در خرید لپ تاپ استوک از اهمیت برخوردار است و حتماً باید ببینیم که کیفیت بدنه، کیفیت صفحه نمایش، موس پد و صفحه کلید چطور است.

همچنین نباید عملکرد باتری را در بررسی‌های اولیه فراموش کنیم. با وجود تمام این‌ها باید به خوبی فهمیده باشید که چرا لپ تاپ استوک بخریم! در آخر نیر خوب است بدانید که لپ تاپ استوک hp و لپ تاپ استوک دل از پرفروش ترین های لپ تاپ استوک هستند. 

 بیشتر بخوانید: نحوه تست لپ تاپ استوک به صورت کامل در چند گام

سؤالات متداول:

مزایای خرید لپ تاپ استوک چیست؟

لپ تاپ‌های استوک قیمت‌های مقرون به صرفه‌تری نسبت به لپ تاپ‌های دیگر دارند. علاوه بر این کیفیت و کارایی آن‌ها تا حد زیادی برابر با لپ تاپ‌های نو است.

آیا لپ تاپ استوک گارانتی هم دارد؟

اکثر فروشگاه‌های معتبر از جمله نیمو آی تی برای لپ تاپ استوک گارانتی عرضه می‌کنند پس برای خرید توجه داشته باشید که گارانتی هم برای کالا دریافت کنید.

‫5/5 ‫(1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *