مقالات

معرفی سری ‌های مختلف لپ تاپ ایسر

سری ‌های مختلف لپ تاپ ایسر

اگر قصد خرید لپ تاپ استوک را دارید یکی از برندهای مطرحی که به شما پیشنهاد خواهد شد محصولات شرکت Acer است. امروز می‌خواهیم به مقایسه مدل های مختلف لپ تاپ های ایسر  و آشنایی با انواع لپ تاپ Acer  بپردازیم تا بتوانید با آگاهی و آرامش بیشتر محصول موردنظر خود را خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد سری ‌های مختلف لپ تاپ ایسر تا انتها همراه ما باشید.

آشنایی با سری ‌های مختلف لپ تاپ ایسر

در زیر به معرفی سری های مختلف لپ تاپ های acer و فرق سری های مختلف لپ تاپ ایسر می‌پردازیم. در لپ تاپهای ایسر اولین عدد در نام مدل عددی بین یک تا هفته است که به ترتیب از ضعیف‌ترین تا قوی ترین کارایی دسته‌بندی شده است

  1. سری Acer Aspire

مهمترین ویژگی این سری لپ تاپ های ایسر، طراحی آن برای استفادۀ روزمره و معمولی است و جوابگوی طیف وسیعی از کاربران است. از اقتصادی‌ترین مدل این سری می‌توان به  Acer Aspire5 اشاره کرد که با توجه به هزینۀ اندک و مقرون به صرفه بودنش، کارایی خوب و مناسب و عمر باطری طولانی دارد. البته در این سری می‌توان مدلهای حرفه‌ای‌تری نیز یافت که با داشتن پردازنده های قوی رده بالای اینتل و حافظه بالا ، جوابگوی کاربران حرفه‌ای هستند.

  1. سری لپتاپهای دوکاره Acer Spin

بازار هدف این سری از لپ تابهای ایسر طراحان و افرادی است که نیازمند استفاده از تبلت نیز هستند و می‌توانند از خاصیت دو کاره بودن این لپتاپها در تبدیل لپ تاپ به تبلت و بالعکس سود ببرند همچنین نمایشگر لمسی و داشتن قلم اضافه، سبکی و داشتن پردازنده قوی در مدلهای جدید، از مزایای این سری می‌باشد که علیرغم عمر باطری متوسط خرید این مدل را با استقبال روبرو کرده است.

  1. کروم بوکهای Acer

در ادامۀ بررسی تفاوت سری لپ تاپ های Acer به سراغ کروم بوکهای این برند می‌رویم. اگر جزو دانش‌اموزان و دانشجویانی هستید که به دنبال یک لپ تاپ سبک و جمع و جور با کارایی مناسب و قیمتی به صرفه هستید خرید یکی از مدلهای Acer Chromebook به شما پیشنهاد می‌شود. این کروم بوکها با سیستم عامل اختصاصی گوگل برای کاربران با نیاز به انجام کارهای ساده اداری نیز مناسب هستند.

سری ‌های مختلف لپ تاپ ایسر

  1. تبلتهای Acer Switch

اگر جز طرفداران استفاده از تبلت هستید و به دنبال تبلتی با قدرت پردازش بالا ، امکان اتصال کیبورد و قلم نوری می‌باشید، مدلهای ایسر سوییچ نیاز شما را کاملا برآورده می‌سازند.

  1. سری Acer Swift

این سری در رقابت با سبک‌ترین و باریک‌ترینهای دنیای لپ تاپ در میان برندهای مطرح جهان هستند و بهترین گزینه برای افرادی است که به دلیل جابه جایی نیاز به حمل لپ تاپهای سبک دارند. این سری، عمر باطری خوبی داشته و با وجود باریکی و سبکی وزنش به دلیل داشتن پردازند‌ه‌های مناسب برای امور روزمره و کارهای نیمه حرفه‌ای گزینه مناسبی به حساب می‌آید.

  1. سری Acer Nitro و Acer Predator

در میان لپ تاپهای شرکت ایسر دو سری نیترو و پرداتور اختصاصا برای استفاده گیمرها طراحی شده است. سری نیترو دارای پردازنده قوی و گرافیک مناسب و نسبت به سری پرداتور با هزینه کمتر برای گیمرهای تازه کار مناسب است در حالیکه سری پرداتور لپ تاپهایی طراحی شده برای گیمرهای حرفه ای با قدرت پردازش و نمایشگر عالی، گرافیک بالا و وزن مناسب  هستند که لذت گیمینگ را به تجربه‌ای لذتبخش بدل می‌سازند.

کلام آخر

در مجموع با بررسی فرق سری های مختلف لپ تاپ ایسر و مقایسه آنها با یکدیگر می‌توان نتیجه گرفت که شرکت ایسر در طراحی و تولید سری های مختلف لپ تاپ های خود تمرکز خود را بر کیفیت ساخت و رفع نیاز کاربران در همه سطوح گذاشته است تا بتواند با ارائه بهترین و با کیفیت ترین مدلها سهم بالای فروش خود در بازار جهانی را حفظ نماید. همچنین این شرکت توجه ویژه ای به خرید برندهای معتبر و قرار دادن آنها تحت حمایت خود داشته است که زمینه ساز گسترش و رشد روزافزون آن شده است.

در این میان برای انتخاب مناسب‌ترین گزینه در میان محصولات متنوع سایت نیموآی‌تی می‌توانید روی تیم حرفه‌ای نیمو آی‌تی حساب کرده و با داشتن گارانتی و ضمانتنامه معتبر خریدی مطمین را تجربه کنید. ممنون که تا انتها همراه ما بودید، در صورت وجود هرگونه سوال درمورد سری ‌های مختلف لپ تاپ ایسر در قسمت ثبت نظر از ما بپرسید. برای دیدن انواع لپ تاپ استوک ایسر کلیک کنید.

سوالات متداول

آیا لپ تاپ های ایسر خوب هستند؟

این برند پنجمین برند برتر جهان در میان تولیدکنندگان کامپیوتر شخصی بوده و بررسی میزان فروش آن در سایتهای معتبر ایران و جهان و استقبال کاربران از آن، نشان از کیفیت بالای این برند دارد. تنوع بالای محصولات آن سبب شده است تا بتوانید با توجه به میزان هزینه‌ای که برای خرید لپ تاپ در نظرگرفته‌اید گزینه‌ای متناسب با نیاز خود پیدا کنید. در این میان خرید لپ تاپ های استوک ایسر نیز با توجه کارایی و عملکرد بهینه و قابل قبول و هزینه مناسبتر جزو پیشنهادات ما به شما می‌باشد.

بهترین سری لپ تاپ  ایسر کدام سری است؟

انتخاب بهترین گزینه، تنها به نیاز و هدف شما از خرید لپ تاپ بستگی دارد. اگر به دنبال انجام کارهای عادی و روزمره با لپ تاپ بوده و هزینه نیز برایتان اهمیت دارد بهتر است به  سراغ  مدلهای سری Aspire Acer بروید. اگر دوکاره بودن لپ تاپ و استفاده از آن برای طراحی یا سفر اهمیت دارد، سری Spin  Acer می‌تواند خواسته شما را برآورده کند.

به علاقمندان کروم بوک و تبلت نیز که دنبال محصولی با کیفیت قابل قبول، مقاوم و مقرون به صرفه هستند،  سری  Acer Chromebook و  Acer Switch پیشنهاد می‌شود. سری Acer Swift رضایت علاقمندان به لب تاپهای زیبا، سبک و باریک را تامین کرده و در نهایت نیز به عنوان یک گیمر حرفه‌ای که نیاز به گرافیک و قابلیتهای ویژه دارد، ‌ بهتر است به سراغ سری هایAcer Nitro  با هزینه کمتر و Acer Predator  در سطوح حرفه‌ای تر بروید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *